6è. Eco Educa Green School Days

Els nens i les nenes de 6è han començat el projecte sobre les energies renovables. És per això, que vam accedir a fer els tallers sobre sostenibilitat i reciclatge que va organitzar Eco Educa Green School Days, i què millor que envoltats d’un ambient com és el parc de Port Aventura. Va ser una jornada que anava predestinada a les escoles, per prendre consciència de la importància de cuidar el medi ambient. Va ser un dia molt exitós on l’alumnat un cop fets els tallers van poder gaudir de les diferents atraccions.

Per poder visualitzar la resta de fotografies realitzades al llarg de la jornada, us convidem accedir a l’enllaç enviat a través del TPV que vam compartir a l’inici de curs.