4t. Fotografies de les colònies

L’alumnat de 4t ha tornat a casa amb moltes anècdotes per explicar-vos, famílies! Per veure totes les fotografies que hem fet durant aquests tres dies cliqueu a la carpeta FOTOS I VÍDEOS – COMÚ – 4T – COLÒNIES. Us recomanem que durant el cap de setmana dediqueu una estona a mirar-les atentament amb el/la vostre/a fill/a i escolteu les seves vivències. Per als/les nens i nenes de 4t: Esperem que hagueu gaudit moltíssim de les activitats realitzades, de l’energia positiva de la Lola, Paquita i Paco, dels/les amics/gues i totes les mestres, de la natura, de les sorpreses, etc. Descanseu i fins dilluns! Us estimen les vostres tutores: Neus i Clara.