Les finestres de l’Escola Can Manent

En primer lloc, us volem fer esment de la diapositiva de Portes Obertes comuna amb totes les escoles de Cardedeu on podeu veure-hi tots els projectes en xarxa que anem desenvolupant al llarg del curs.

En segon lloc, podeu consultar el tríptic informatiu on trobareu un recull d’idees claus i de concreció del projecte.

A continuació, us convidem a veure el vídeo que explica com és un dia a l’escola a través de la veu dels infants. Tant l’edició del vídeo com la cançó que hi sentireu, són creats per pares de l’escola. Gràcies Àlex i Cesc!

També us oferim el Relat de la Comunitat de Petits on destaquem la senzillesa i a la vegada, la gran riquesa del dia a dia amb els petits de l’escola. Es tracta de la lectura del relat, acompanyada de fotografies.

I la veu dels infants que han passat per Can Manent, que ens havien d’acompanyar a les Portes Obertes, us la volem transmetre en format d’entrevista. Sentireu l’Aina i en Santi parlant del seu pas per Can Manent. Les entrevistes els hi han fet els seus germans, actuals alumnes de l’escola. Gràcies Lila, Nico, Aina i Santi!

Us facilitem també l’enllaç de Casolem , que ens ofereix el servei de migdia i la web de l’AFA de l’Escola.

I per acabar, si teniu preguntes o dubtes que volieu aclarir a la Jornada de Portes Obertes sobre algun aspecte del projecte, sobre el funcionament, l’organització, el període d’adaptació, etc hem habilitat l’adreça  informacioportesobertes@canmanent.cat que servirà de pont de comunicació entre les famílies i l’escola.

Recordem que el període de preinscripció, de moment, s’ha aplaçat fins a nou avís. Trobareu més informació sobre el procés de preinscripció al web de la Generalitat.

Esperem que gaudiu de les nostres finestres.

Salut a tothom!