5è: Can Manent amb Open Arms

A cinquè som proactius/es! Hem recaptat 2.430€

El dijous 14 de febrer va venir en Toni, un voluntari d’Open Arms i capità de vaixell, a les nostres classes de cinquè a fer-nos una xerrada sobre la ONG. Ens va explicar la feina que fa Open Arms, com es finança la ONG, vam veure vídeos, ens va explicar la seva experiència fent de capità de vaixell en dues missions i ens va comentar que actualment el vaixell de la ONG està al port de Badalona sense poder realitzar la seva tasca, que és salvament marítim de persones al Mar Mediterrani.

Vam adonar-nos que teníem ganes de ser proactives i poder ajudar, dins la nostra mesura. Per això, les dues classes de cinquè ens vam ajuntar i vam acordar que muntaríem una parada per recaptar diners per a la ONG. Aquella trobada va ser molt profitosa perquè és on vam decidir què faríem el dia de la parada, com ens organitzaríem per fer-ne difusió i quines tasques ens havíem de repartir des d’aquell moment fins al dia de la parada.

Vam acabar decidint que la parada estaria dividida en dos espais: el primer amb material creat per nosaltres, on no establiríem preus, i el segon on vendríem material oficial de la ONG. A més, vam decidir que per fer-ne el màxim de difusió faríem un cartell per penjar a l’escola, enviar-lo per correu electrònic i pels grups de whatsapp, i que passaríem per totes les classes de l’escola explicant què volíem fer i per a qui anaven destinats els diners.

La parada va ser un èxit rotund; les famílies van col·laborar molt i nosaltres vam estar molt orgulloses/os de la feina realitzada!