QUART I LA NOSTRA DISFRESSA

Divendres vam participar de la festa de Carnestoltes celebrada a l’escola. Va ser tot un èxit i ens van venir a veure molts familiars i amics.

Han estat uns dies previs en els quals hem hagut de treballar molt per tenir llestes les nostres disfresses i la coreografia per participar en la festa, però l’hem fet amb molta il·lusió.Aquest any hem dedicat la nostra festa de Carnestoltes a l’artista de Mollet, Joan Abelló. Cada nivell hem pensat disfresses d’una de les temàtiques que va utilitzar a les seves obres. A quart vam escollir el mar. Així vam pensar com ens disfressaríem i quina coreografia assajaríem.

Després de molt pensar vam dissenyar les nostres disfresses a partir de diferents tècniques com el collage, el volum i la papiroflèxia. I per la coreografia ens van fixar en la inauguració dels jocs olímpics de Barcelona 92, perquè en una de les parts es feia una dansa dedicada a la mar Mediterrània.

En aquest vídeo us volem ensenyar el nostre treball per elaborar les disfresses amb la música que ens va inspirar per fer la coreografia, una cançó que forma part de la inauguració de les olimpíades de Barcelona 92.

Esperem i desitgem que us agradi com ens ha agradat a nosaltres fer aquesta posada en escena.

Bon Carnestoltes!!