Aprenent amb els Pattern blocks [6è]

Hola famílies!👋👋👋
A racons de matemàtiques estem treballant de manera competencial i manipulativa amb els Pattern blocks (blocs geomètrics). Aquesta sèrie de figures geomètriques ens ajuden a treballar molts aspectes matemàtics com la creació de figures, els angles, tipologia de polígons, fraccions, seguiment de patrons, entre… Llegeix més»

Places in the School

Look at this!
Now, we know the names of the different places in our school.
Do you like our pictures?

Mireu!
Ara ja sabem els noms dels diferents llocs de la nostra escola.
Us agraden els nostres dibuixos?

LA PRIMERA COLLITA!!! [P3]

HOLA FAMÍLIES!! AVUI LES LLUNES I LES ESTRELLES HEM TALLAT DOS ENCIAMS DEL NOSTRE PETIT HORT! ELS HEM CUIDAT I REGAT TAN BÉ QUE JA ESTAVEN LLESTOS PER SER COLLITS! ELS HEM OLORAT I TOCAT I DESPRÉS DE RENTAR-LOS MOLT BÉ I TREURE’N LA SORRA… Llegeix més»

DESCOBRIM LES BEE-BOTS

Aquest trimestre hem començat els tallers de robòtica, ens ha agradat molt descobrir les Bee-Boots de l’escola. Hem après a programar-les per fer-les caminar endavant, enrere, a un costat i a l’altre.  És molt divertit!

Racons matemàtics

A partir del material manipulatiu els nens i nenes de primer ens preparem per treballar conceptes com la suma. Tot aquest material ens ajuda a aprendre de manera divertida. Treballem i ens ajudem tots i totes.

Comencem nous projectes

Els nens i nenes de primer hem començat a treballar el projecte del segon trimestre: “El cos humà”.  Aquest projecte ens acompanyarà durant aquesta segona part dels curs. Continuem avançant en grans coneixements.

L’HIVERN HA ARRIBAT

L’hivern ha arribat ple de gel i de glaç.
Del desembre fins al març.
Ai, quin fred que tinc al nas!
Aquest hivern ens ha sorprès amb unes bones glaçades al pati. Feia temps que no ens ho trobàvem! Així que hem aprofitat per sortir a investigar i… Llegeix més»