Visquem el Carnaval a l’Escola!!!!

Aquest mes de febrer hem gaudit amb el Carnaval a l’Escola, ens hem envoltat d’un conjunt d’activitats que ens han omplert d’un ambient únic i màgic: la visita del Senyor Carnestoltes, l’exposició dels personatges que l’acompanyen guiada per dos d’ells, i el treball del projecte… Llegeix més»

HAKA

Hola famílies,

Com ja sabeu el tema del carnaval ha estat dels jocs olímpics. Després de molt rumiar quin esport podíem representar vam pensar que el millor era el rugbi i sobretot representar una Haka. Sabeu que representen les hakes? Perquè fan aquest ball abans d’iniciar… Llegeix més»

PORTES OBERTES

Dissabte 21 de març, de 10 a 12 h. us esperem a les portes obertes de l’escola!
Podreu visitar i conèixer els diferents espais, així com assistir a les 10h. a la xerrada informativa per conèixer el nostre projecte educatiu:
Can Besora, una Comunitat d’Aprenentatge

SOMIEM EN PIJAMA

Aquest any a l’escola ens toca somiar. Somien les famílies, somien els mestres, el personal no docent … i nosaltres també hem somiat. Avui, aprofitant que se’ns han enganxat els llençols i hem vingut a l’escola en pijama hem somiat desperts una estona al pati.Llegeix més»

EL NOSTRE PROJECTE

Els infants de segon estem treballant, dins del projecte de Mollet, els canvis que s’han produït al llarg de la història. Aquesta és una petita mostra del nostre treball.

Geometria

Aquest trimestre, hem iniciat les classes de matemàtiques amb les sessions de geometria. Hem estat treballant els cossos geomètrics a partir d’objectes de la vida quotidiana i de diversos jocs.
Moltes gràcies Laia per aquesta proposta!

MHCB

De nou comencem un nou any amb moltes ganes de seguir aprenent, descobrint i ampliant els nostres coneixements en tots els àmbits.
Per començar a escalfar els motors del reptes que volem que aconsegueixin aquest trimestre hem començat amb una capsa tancada al mig de… Llegeix més»