PinTem l’Estiu… [P5]

Hola famílies!!!
Abans d’acomiadar-nos i desitjar-vos bon estiu ens agradaria compartir amb vosaltres una de les activitats de tancament del nostre projecte d’alimentació. Els darrers dies de curs els hem dedicat a experimentar amb pigments naturals de menjar, concretament, amb: remolatxa, cireres, safrà i café. Hem… Llegeix més»

Bon estiu!!

Hola, famílies!!!
Sembla que va ser ahir quan començàvem un curs ple d’incerteses i inquietuds i ja som a l’estiu. Ha estat un curs diferent, però hem de donar l’enhorabona a tots i totes per l’esforç que heu fet, sobretot als nens i nenes.
Ara és temps… Llegeix més»

VISCA LA MÚSICA [P4]

AQUESTA SETMANA ENS HEM ACOMIADAT DE LES SESSIONS DE MÚSICA FENT UNA PETITA FESTA ON HEM GAUDIT RECORDANT LES CANÇONS, BALLANT, TOCANT INSTRUMENTS…. FINS I TOT HEM CREAT EL NOSTRE PROPI PAL DE PLUJA. HA ESTAT MOLT DIVERTIT.
APROFITEM PER DESITJAR-VOS BONES VACANCES!!
Llegeix més»

ÚLTIMS DIES A P3!

FALTEN MOLT POCS DIES PERQUÈ S’ACABI EL CURS I COMENCIN LES VACANCES! AQUESTS ÚLTIMS DIES HEM APROFITAT PER PINTAR DE MANERES DIFERENTS QUE ENCARA NO HAVIEM PROVAT. HEM FET SERVIR ESPRAIS, RODETS I GLOBUS. TAMBÉ HEM JUGAT AMB AIGUA. HEM AGAFAT CUBELLS I MATERIAL DIVERS… Llegeix més»

Matrícula presencial amb cita prèvia

Aquest any la matrícula serà presencial i amb cita prèvia (93.544.52.83)

• Dates: del 14 al 18 de juny
  • Horari: de 8:30h a 15h.

Cal trucar a l’escola per reservar hora d’entrevista i imprimir els documents de la web (disponibles a partir de dilluns) o venir a recollir-los prèviament.

Proves Cangur

El passat 18 de març l’escola va participar a les Proves Cangur de matemàtiques. Es tracta d’un concurs que combina la lògica i les matemàtiques a través de problemes, de resoldre uns reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada amb diverses opcions de… Llegeix més»

L’ART DEL BON MENJAR [P5]

HOLA FAMÍLIES!!! ABANS D’ACABAR EL CURS VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES ALGUNES DE LES NOSTRES OBRES D’ART REALIZADES AL LLARG DEL PROJECTE DE L’ALIMENTACIÓ I INSPIRADES EN ELS QUADRES DEL PINTOR ITALIÀ GIUSEPPE ARCIMBOLDO. QUÈ US SEMBLEN? DE BEN SEGUR QUE US FARAN VENIR AIGUA… Llegeix més»

L’AIGUA

AQUEST TERCER TRIMESTRE HEM TREBALLAT EL PROJECTE DE L’AIGUA,   HEM INVESTIGAT MOLT, HEM APRÈS MOLTES COSES I HEM GAUDIT MOLT.
PER FINALITZAR EL PROJECTE HEM ANAT D’EXCURSIÓ A CAN POU ON HEM GAUDIT D’UNA GIMCANA D’AIGUA SÚPER REFRESCANT. HEM ACABAT BEN XOPS I HEM RIGUT… Llegeix més»

Nous tallers

Al llarg d’aquest curs, els nens i nenes de 5è han realitzat una sessió de tallers a la setmana.
Durant aquestes dues últimes, han pogut practicar la robòtica amb els Pro-bots i han acabat les sessions d’alimentació i hàbits saludables preparant unes receptes saludables en anglès.
Han… Llegeix més»