Convocatòria beques NEE

Benvolgudes famílies,
Us informem que ha sortit la convocatòria de beques de NEE (Necessitats Educatives Especials).
El termini per presentar la documentació és fins al 30 de setembre.
A l’escola l’heu de presentar abans del dia 24 de setembre.
Clicant el següent enllaç trobareu tota la informació:
Llegeix més»

Comencem

Comencem un nou curs amb moltes ganes i il·lusió, construint entre totes i tots un trencaclosques. Peça a peça volem tornar a construir la nostra escola perquè
“Som i fem Can Besora”.

PinTem l’Estiu… [P5]

Hola famílies!!!
Abans d’acomiadar-nos i desitjar-vos bon estiu ens agradaria compartir amb vosaltres una de les activitats de tancament del nostre projecte d’alimentació. Els darrers dies de curs els hem dedicat a experimentar amb pigments naturals de menjar, concretament, amb: remolatxa, cireres, safrà i café. Hem… Llegeix més»

Bon estiu!!

Hola, famílies!!!
Sembla que va ser ahir quan començàvem un curs ple d’incerteses i inquietuds i ja som a l’estiu. Ha estat un curs diferent, però hem de donar l’enhorabona a tots i totes per l’esforç que heu fet, sobretot als nens i nenes.
Ara és temps… Llegeix més»

VISCA LA MÚSICA [P4]

AQUESTA SETMANA ENS HEM ACOMIADAT DE LES SESSIONS DE MÚSICA FENT UNA PETITA FESTA ON HEM GAUDIT RECORDANT LES CANÇONS, BALLANT, TOCANT INSTRUMENTS…. FINS I TOT HEM CREAT EL NOSTRE PROPI PAL DE PLUJA. HA ESTAT MOLT DIVERTIT.
APROFITEM PER DESITJAR-VOS BONES VACANCES!!
Llegeix més»

ÚLTIMS DIES A P3!

FALTEN MOLT POCS DIES PERQUÈ S’ACABI EL CURS I COMENCIN LES VACANCES! AQUESTS ÚLTIMS DIES HEM APROFITAT PER PINTAR DE MANERES DIFERENTS QUE ENCARA NO HAVIEM PROVAT. HEM FET SERVIR ESPRAIS, RODETS I GLOBUS. TAMBÉ HEM JUGAT AMB AIGUA. HEM AGAFAT CUBELLS I MATERIAL DIVERS… Llegeix més»

Matrícula presencial amb cita prèvia

Aquest any la matrícula serà presencial i amb cita prèvia (93.544.52.83)

• Dates: del 14 al 18 de juny
  • Horari: de 8:30h a 15h.

Cal trucar a l’escola per reservar hora d’entrevista i imprimir els documents de la web (disponibles a partir de dilluns) o venir a recollir-los prèviament.