SENTIM LA TARDOR

Hola famílies!
Els nens i nenes de segon us volem ensenyar algunes de les nostres obres d’art. Com podeu veure, hem representat la tardor experimentant amb els seus colors vermells, taronges, grocs i marrons. És impressionant com ens fan vibrar aquests colors, plens de bellesa i força.… Llegeix més»

Estrenem hort!

La classe de les fades i els follets hem estrenat un nou hortet. Tots els grups del tram de petits tenim unes jardineres molt grans que hem convertit en un petit hort urbà.
Les fades i els follets hem plantat enciams, alls i cebes. Ens ha… Llegeix més»

6è comença amb energia!

Hola a totes i tots!

Aquest any hem començat l’últim curs a l’escola i ho hem fet amb molta valentia davant la situació en la que ens trobem!

A sisè vam començar treballant el nom de la classe, davant les diferents possibilitats que hi van sorgir, es va fer una votació i….. taxaaan!! 6è A va decidir ser “El rei de la pista: els esports del món” i 6è B va escollir el nom de “Juguem”.

Ambdós cursos van estar treballant molt buscant informació sobre cada tema i, fins i tot, es van portar a terme esports d’arreu del món i vam jugar a jocs que els/les mateixos/es alumnes van preparar!!! Va ser tot un goig, vam aprendre i vam gaudir amb tot el treball fet!

I ara, seguim aprenent amb el projecte de Geografia, amb els racons de llengua i matemàtiques i, també, fem volar la imaginació als tallers d’art!

Fins aviat!

TAULA TARDOR

Entre tots i totes hem aconseguit tenir una bona mostra de la tardor (fulles/bolets/castanyes…).
A 1rB hem dedicat un espai per treballar i conèixer més sobre aquesta estació.
Esperem que us agradi aquesta mostra de l’estació de la tardor.

DESCOBRIM LA TARDOR! [P3]

HOLA FAMÍLIES! DURANT UNS QUANTS DIES HEM ESTAT DESCOBRINT LA TARDOR. HEM MIRAT I MANIPULAT UN MUNT D’ELEMENTS DEL BOSC COM PINYES, FULLES, CASTANYES, AGLANS, BRANQUES… HEM VIST ELS COLORS DE LA TARDOR I HEM FET UNES CREACIONS MOLT XULES! TAMBÉ HEM TASTAT MAGRANES I… Llegeix més»

M’agrada la Tardor…[P5]

Com cada any la Tardor ha arribat i les classes de P5 s’han omplert de: fulles, castanyes, aglans, carbasses, branques i un llarg etc.
Al llarg d’aquestes setmanes estem aprofitant tots aquests elements naturals per: jugar, experimentar, comptar,  fer sèries, mandales, creacions artístiques… Podeu veure algunes… Llegeix més»

LLUNA I ESTRELLES! [P3]

HOLA FAMÍLIES! COM ESTEU? NOSALTRES ENS ESTEM ADAPTANT MOLT BÉ A L’ESCOLA I ENS ESTEM DIVERTINT MOLT! AQUESTS PRIMERS DIES HEM DESCOBERT EL NOM DE LES NOSTRES CLASSES; LES ESTRELLES I LA LLUNA! ENS HA AGRADAT TANT QUE HEM FET UNA LLUNA I UNES ESTRELLES… Llegeix més»