Es va acabant el curs i a 4t hem fet una dinàmica de tancament on els infants han pres consciència de la seva evolució en quant a actitud, valors i normes al llarg del curs. I és que a l’escola aprenem matemàtiques, llengua … i cada cop més, a ser persones responsables i compromeses amb nosaltres mateixes i amb l’entorn.





