L’Escola es prepara per a la Celebració de Sant Jordi!
El proper dimecres 23 d’abril, la nostra escola viurà una jornada plena de cultura i tradició amb la celebració de la Diada de Sant Jordi. Aquest esdeveniment especial comptarà amb diverses activitats per a totes les edats, promovent l’amor pels llibres i la cultura catalana.
Festival i paradeta de Sant Jordi
A les 10:30 h del matí, tindrà lloc el Festival de Sant Jordi al pati de la pista, on els alumnes oferiran diverses actuacions i activitats especials per commemorar aquesta festa tan significativa. Durant el Festival, també podreu visitar la paradeta de Sant Jordi organitzada per l’AFA, on es podran adquirir llibres, roses i altres detalls tradicionals d’aquesta festivitat.
Per tal de participar en el Festival, els infants hauran de portar samarreta o camisa blanca (llisa, sense dibuixos) i pantalons foscos. Els complements els proporcionarà l’escola.
Activitats de la tarda
A la tarda, la Comunitat de Petits (I3, I4, I5) es quedarà a l’escola per realitzar activitats lúdiques i educatives relacionades amb Sant Jordi. Paral·lelament, els alumnes de la Comunitat de Mitjans (1r, 2n, 3r) i de la Comunitat de Grans (4t, 5è, 6è) sortiran a la Rambla de Ferran per visitar les tradicionals paradetes de llibres i roses que omplen els carrers de cultura i emoció.
Setmana Cultural
A més, del 22 al 25 d’abril, celebrarem la Setmana Cultural, un espai ple d’activitats relacionades amb Sant Jordi, fomentant la lectura, la creativitat i el coneixement de la nostra tradició.
Esperem compartir amb tots vosaltres aquesta jornada tan especial!
BONA DIADA DE SANT JORDI !!



