Sortida a la granja-escola de Santa Maria de Palautordera

El 16 de maig del 2023 els infants de tram 2 vam anar d’excursió a la granja-escola de Santa Maria de Palautordera.

A primer vam fer activitats per afrontar la por. Vam explorar aquesta emoció i la vam experimentar utilitzant diferents recursos per fer-la més petita.

A segon, vam realitzar quatre activitats molt divertides per treballar l’autonomia: vam entrar a un laberint, vam endinsar-nos en un bosc, de manera conjunta, vam tancar un ramat d’ovelles i cabres i finalment vam tocar:conills, ovelles, cabres, un gall i gallines.

Esperem que us hagi agradat.

Fins aviat!