A l’escola continuem vivint setmanes plenes d’experiències enriquidores, descobertes i aprenentatges significatius a totes les etapes.
La classe de les Moixaines d’I3 ha experimentat amb l’art d’una manera molt original: pintar amb bales. Els infants han fet córrer les bales dins d’una capsa, movent-la amb les mans, per crear composicions plenes de colors i formes, tot descobrint el moviment, la creativitat i l’expressió artística.
La classe de les Rimes d’I4 ha realitzat quadres inspirats en l’obra de Paul Klee, combinant art i geometria. A través de formes geomètriques i colors, els infants han creat obres úniques tot explorant la relació entre l’expressió artística i el pensament matemàtic.
La classe dels Rodolins d’I5 ha començat a preparar les obres de teatre basades en els contes El peix irisat i La rateta que escombrava l’escaleta. Els infants ja treballen els personatges, els diàlegs i l’expressió corporal, tot gaudint del teatre com a eina d’aprenentatge.
Les classes dels Parauleja de 1r i dels Pica Lletres de 2n han anat a l’Auditori els Costals per gaudir de l’espectacle de hip hop Hipstory de la companyia Brodas Bros. A més, els i les Pica lletres de 2n ha finalitzat l’activitat de piscina, mentre que els i les Parauleja de 1r ja l’ha començada, treballant la seguretat i la confiança dins l’aigua.
La classe dels Camaleònics de 3r ha iniciat el treball dels ecosistemes, començant per les plantes. Cada equip ha investigat un aspecte concret per després exposar-lo a la resta de la classe. Per ampliar els aprenentatges, han utilitzat la rutina de pensament “Les parts i el tot”. També han participat en un concurs matemàtic, resolent problemes mitjançant materials manipulatius, els seus coneixements matemàtics i sabers relacionats amb la vida quotidiana.
Els delegats i delegades d’aula de 3r a 6è s’han reunit amb la cap d’estudis amb un encàrrec molt especial: pensar propostes per transformar un espai de l’escola en un ambient òptim per a la lectura, fomentant així el gust per llegir entre tot l’alumnat.
Finalment, les i els Acròstics de 6è ha començat el projecte de banda de vent, organitzat per l’escola de música del poble. A més d’aprendre a fer sonar un instrument de vent, l’alumnat treballa habilitats com la col·laboració, l’escolta activa i el treball en equip per aconseguir un resultat final conjunt.
Seguim aprenent, creixent i compartint experiències que fan escola!


