Avui, l’alumnat de cicle inicial i cicle mitjà ha viscut una jornada plena d’emocions i activitats a l’aire lliure en un entorn natural privilegiat. Durant l’estada a Can Putxet, els infants han compartit experiències amb els infants dels diversos cicles participant en diferents propostes d’aventura que han combinat esport, diversió i treball en equip.
Els infants de cicle inicial, al llarg del dia, han pogut gaudir de circuits de karts, activitats d’escalada i un emocionant recorregut pel bosc d’aventura, posant a prova la seva habilitat i esperit de superació. L’energia i les ganes de passar-ho bé han estat protagonistes d’una jornada intensa i molt moguda.
Per altra banda, l’alumnat de cicle mitjà ha participat en activitats com la conducció de quads, el tir amb arc a la vora d’un rierol i un circuit d’orientació que els ha permès explorar el territori i treballar l’orientació. Tot plegat, amb unes magnífiques vistes al Turó de l’Home que han fet encara més especial l’experiència.
Sense dubte, ha estat un dia molt complet, ple de natura, esport i convivència, que quedarà en el record de tots els i elles.


