Avui hem viscut una jornada molt especial plena de literatura, creativitat i il·lusió!
Al matí, els infants d’Educació Infantil han gaudit al Pati de l’Esbarjo d’un conte molt divertit “El drac sorollós”, escrit per l’Aïda Puig, han compartit rialles i imaginació en un ambient màgic.
A la tarda, s’han dut a terme tallers amb la participació de les famílies, creant espais de convivència i aprenentatge compartit que han enriquit encara més la diada.
Pel que fa a Primària, al matí, l’alumnat ha gaudit del concert de la banda de vent dels infants de 6è, dirigit per l’Oriol i el Leandre de l’Escola de Música Miquel Blanch, que han ofert una actuació magnífica. Tot seguit, s’ha celebrat l’entrega de premis dels Jocs Florals.
Els més petits han participat amb contes per classes a Infantil i Cicle Inicial, mentre que a partir de 3r s’han presentat produccions individuals o en parelles:
✨ 3r: contes de misteri
✨ 4t: poemes
✨ 5è: contes fantàstics
✨ 6è: poemes
Ha estat una gran celebració del llenguatge, la creativitat i l’escriptura.
Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació i per fer dels jocs lingüístics una eina viva per expressar-nos i gaudir de les paraules!
A la tarda, les classes dels Parauleja de 1r, dels Picalletres de 2n i els Camaleònics de 3r han fet tallers literaris i, les classes dels Tutti Frutti de 4t, Passaparaula de 5è i Acròstics de 6è han fet una gincama literària.
Feliç diada de Sant Jordi!


