Xerrada: Eines per parlar de sexualitat amb els infants

El passat dimecres 20 de novembre vam tenir la oportunitat de gaudir a la nostra escola d’una xerrada gratuïta per a famílies i mestres sobre un tema d’actualitat i d’interès compartit entre escola i l’AFA: l’educació afectivo-sexual dels nostres infants. Aquí teniu el programa.

La xerrada va tenir una molt bona acollida, amb 39 assistents entre mestres i famílies de la nostra escola i d’altres escoles veïnes (Pit-Roig, Estel, Font d’en Fargas, Congrés Indians). Va ser força interessant i vam poder compartir un moment de reflexió i aprenentatge al voltant d’un tema d’importància en el desenvolupament dels nostres infants.

La sessió va anar a càrrec del Centre AFIN, de la Universitat Autònoma de Barcelona, que treballar per facilitar la transferència dels resultats de la investigació cap a les famílies o professionals de l’educació. Concretament, ens van visitar: Marta Mayoral i Martí Torra.

Les dinamitzadores ens han fer arribar recursos i materials per aprofundir en el tema: