XIIIa Trobada esportiva de CS a Balaguer

El dia 28 de marc de 2023, un any més vam  tornar a participar a la Trobada Esportiva a Balaguer.

Eren gairebé tres-cents alumnes de cicle superior d’escoles rurals i ZERs de la Noguera;  també, com és natural,  tots els mestres d’Educació Física d’aquests centres hi van participar de forma activa i es van esforçar al màxim perquè  la trobada fos un èxit.

Els nens i les nenes van poder practicar diferents esports i activitats: bàsquet, korfball, zumba, futbol, bàdminton, dodgeball i piscina.

Va tornar a ser un dia fantàstic de pràctica esportiva on els nens i nenes van gaudir d’allò més i van poder conèixer i jugar amb companys/es d’altres escoles.

Fem esport que és salut!