Visita Exposició al Centre Cívic

Durant la setmana del 24-18 d’abril de 2023, tots els alumnes de l’escola, per cicles, van poder visitar l’exposició “Dones que donen nom a Lleida”.

Es tracta d’una iniciativa de l’Àrea d’Igualtat de la Diputació de Lleida. L’exposició està formada per les imatges de 12 dones d’èpoques diverses i que varen ser rellevants en la societat del seu moment. Són dones nascudes en diferents indrets de la província i que han fixat el nom de Lleida al mapa cultural, científic i polític del món.

Ha estat una activitat molt enriquidora per als nostres alumnes! Mireu les fotos!