Visita dels Mossos d’Esquadra a CM i CS

El dimarts 14 de març de 2023, a l’alumnat de Cicle Mitjà ens van visitar els Mossos d’Esquadra per fer-nos una xerrada sobre ciberviolència. Ens van explicar la importància de no fiar-nos de persones desconegudes (ni al carrer ni a Internet). També ens van donar molts consells sobre bon ús de les xarxes socials i d’Internet. Va ser molt profitosa i de ben segur que ens serviran!

El dimarts següent,  21 de març de 2023, van tornar a visitar-nos els Mossos a l’escola i ens van parlar de ciberassetjament a l’alumnat de Cicle Superior. També vam parlar de seguretat a la xarxa.

Moltes gràcies per la visita i pels consells i recomanacions!