Visita del conseller i 1a pedra escola nova

Avui, 1 d’abril de 2023, és un dia molt important per a tota la comunitat educativa d’Albesa:

La nova Escola L’Àlber, desitjada i demandada des de fa més de vint anys, serà realitat ben aviat; així ho ha assegurat el Conseller d’Educació, Sr. Gonzàlez-Cambray en l’acte  simbòlic de col·locació de la primera pedra.

No hi faltava ningú avui a l’acte solemne que ha començat al poliesportiu: vilatans del poble, famílies d’alumnes, AFA, ajuntament, mestres, alumnes, càrrecs polítics comarcals… Ningú es volia perdre un fet històric al poble d’Albesa: LA NOVA ESCOLA JA ÉS AQUÍ!

I és que avui absolutament tothom estava exultant, perquè han estat uns anys molt durs de lluita i patiment per aconseguir-ho, treballant i estudiant en unes condicions indignes al vell edifici de les escoles. Finalment, però, tot està a punt per iniciar els treballs de construcció del nou centre escolar.

Com molt bé ha dit -entre moltes altres coses- la nostra directora en el seu discurs: “Ara, amb la nova escola, podrem crear, modificar o gestionar els espais i convertir-los en punts de trobada per al creixement i el coneixement. Podrem oferir i impulsar iniciatives que permetin a l’alumnat i al professorat la possibilitat d’experimentar, explorar, interactuar i relacionar-se”.

Gràcies a totes les persones i institucions que amb el seu granet de sorra han fet possible que  aquesta fita s’hagi assolit després de tants anys.

Esperem poder estrenar i gaudir de la nova escola ben aviat. Ja en tenim tots moltes ganes!