Visita de la Trini: una artista del nostre poble

El dia 24 d’abril de 2023, continuant amb les activitats programades dins la setmana cultural, ens va visitar la Trini.

La Trini és una senyora del poble que dedica part del seu temps lliure a l’art, més concretament a la pintura.

És per això que molt amablement va acceptar la invitació per dedicar-nos una part del seu temps; per cicles, ens va explicar per què li agrada la pintura, quins tipus de quadres pinta, les diferents tècniques que utilitza. També ens va portar una mostra de la seva obra per a poder comentar-la amb els alumnes de l’escola.

Moltes gràcies per la teva visita i per tot el que ens has explicat sobre la pintura!