Visita al Torre Vicens

El 2 març de 2023 els alumnes de 6è van poder realitzar una visita a l’institut on el proper  any la majoria d’ells cursaran 1r d’ESO.

A causa de la pandèmia, feia tres anys que aquesta trobada no es podia realitzar presencialment, per això els alumnes de 6è estaven d’allò més contents de poder-hi anar.

Allí es van trobar amb els seus futurs companys dels pobles del voltant i van poder realitzar un “tour” força complet pels diferents espais del centre de secundària. A més a més, van realitzar un taller de robòtica molt entretingut i també unes activitats esportives.

Es van trobar amb companys més grans de cursos superiors i fins i tot els van donar coca amb xocolata per esmorzar.

Va ser una jornada d’allò més profitosa i també engrescadora per als alumnes! Mireu les fotos!