Tutors de contes

El dimarts dia 22 de novembre hem fet la primera sessió de tutoria de contes de l’Escola L’Àlber d’aquest curs.

Aquesta activitat s’havia fet abans de la pandèmia de la COVID-19 i tot el claustre ja tenia ganes de tornar-la a posar en marxa. Els infants de Cicle Mitjà han estat amb les classes d’EI – 3, EI – 4 i EI – 5 i en parelles o grups de 3 els han explicat el conte d’ “El Soldadet de plom”. Al mateix temps, també han preparat algunes titelles, alguns decorats o han fet petites representacions perquè l’alumnat d’infantil pogués gaudir de l’experiència.

Tot l’alumnat de Cicle Mitjà s’ho ha passat molt bé preparant la dinàmica i portant-la a terme i els d’infantil ha gaudit de la història i la companyia. Ha estat una experiència molt enriquidora per a  tothom i ja esperen la propera sessió que serà el dia 13 de desembre.

Podeu clicar a la imatge per veure’n les fotos!