Trobada territorial a Vila-sana 18-19

El dia 29 de maig de 2019, els alumnes de cicle superior de l’escola vam anar a la “Trobada Territorial de Primària” de la província de Lleida. Es tracta d’una jornada de caire lúdic i esportiu i era el primer cop que hi anàvem.

Ens vam reunir més de 600 alumnes de cicle superior de totes les comarques de Lleida i vam compartir un matí ple de jocs i activitats motivadores: tirc amb arc, volei, arts marcials, bicicleta, atletisme…

El lloc on es va desenvolupar la trobada era al costat del “Bike Park” a la localitat de Vila-sana.

La veritat és que va ser una jornada fantàstica on els nens/es s’ho van passar d’allò més bé.