IVa Trobada de jocs tradicionals de CM

El dia 21 de març de 2024 vam tornar a participar la Trobada de Jocs Tradicionals de cicle mitjà. Aquesta trobada a Balaguer va reunir vora 250 nens i nenes de cicle mitjà de la Noguera. Està organitzada pels mestres d’E.F. de la nostra comarca i compta amb la col·laboració del Consell Esportiu de la Noguera, que ens subvenciona el transport.

La trobada es va desenvolupar al camp de futbol i als camps annexos del voltant. Tothom, alumnes, mestres d’E.F i acompanyants van poder gaudir d’un dia fantàstic d’activitat física tot practicant jocs tradicionals. A la vegada, els alumnes de les diferents escoles es van poder conèixer, relacionar-se a través de l’esport i intercanviar “patacons” (en tenen de diferents colors!).

La veritat és que els nens i nenes van gaudir d’allò més. Esperem que aquesta trobada no sigui l’última i que ens puguem tornar a reunir els propers cursos!

Fem esport que és salut!