Tardes musicals i visita a la biblioteca Fermí Palau

El dijous 20 d’abril, en el marc dels actes de la setmana cultural del curs 22-23, tots els alumnes de l’escola, per cicles, han fet una visita a la biblioteca “Fermí Palau” d’Albesa. La Rosita, la directora, ens ha explicat el seu funcionament i el procés de catalogació, cerca i préstec de llibres, revistes i altre material audiovisual; també ens ha ensenyat les novetats per aquest Sant Jordi! Finalment, hem pogut gaudir d’una exposició fantàstica amb obres diverses d’artistes locals.

La tarda l’hem dedicat a gaudir a conèixer alguns instruments musicals i a escoltar alguns dels nostres alumnes interpretant algunes petites peces. Aquesta activitat, anomenada “Tardes musicals”, ha permès als nens i nens conèixer i “tocar” diferents instruments que ens presentaven els estudiants de música del centre.

Gràcies a l’escola de música per  la seva col·laboració i interès a l’hora de programar aquesta activitat!