Jocs Florals Fase Territorial

El dijous, dia 18 de maig de 2023, a Lleida va tenir lloc el lliurament de premis del Xè Concurs Jocs Florals Escolars de Catalunya a Lleida.

Enguany, la nostra escola hi va participar amb treballs del nostre alumnat i sortosament, un d’aquests treballs literaris va resultar seleccionat i guanyador.

Es tracta de l’alumne MOUHAMED DIAGNE de 2n de Cicle Inicial que ha rebut el premi en la categoria A2 de en la vessant de POESIA.

Es tracta d’un poema ben bonic titulat EL CIRC AMBULANT.

Es mereix un fort aplaudiment per l’esforç i per aquest premi!!

Aquí teniu unes paraules i també unes imatges de l’esdeveniment.

” El gust per la lectura i el sabor dolç de les paraules són el joc d’aquesta literatura que junts, avui, hem compartit”.