Festival fi de curs i comiat de 6è

El passat 22 de juny es va celebrar el festival de fi de curs de l’escola. En aquest acte emotiu  i a la vegada divertit també va tenir lloc el comiat dels alumnes de sisè.
La celebració va consistir en un seguit d’actuacions treballades des de l’àrea de música i una actuació especial, la dels alumnes de sisè, que ells mateixos havien preparat.
Després es va fer el comiat, l’entrega de les orles i un detall per part de l’AMPA. A més a més, els mestres els van cantar una cançó especialment feta per a ells i es van llegir unes frases  sobre les coses bones de cada alumne; va semblar que alguns s’emocionaven en sentir aquells bonics comentaris.

cof