Excursió a les Coves del Salnitre

El dia 3 de març de 2023, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior vam poder visitar les Coves del Salnitre (Collbató), al cor mateix de les muntanyes de Montserrat.

Un cop vam arribar al punt de trobada i vam esmorzar, de seguida vam enfilar el camí empinat que ens duria fins a l’entrada de la cova; les vistes durant el camí eren fantàstiques.

Un cop dins la cova el primer que vam fer va ser visionar un audiovisual molt original projectat sobre la mateixa paret de la cova (ens explicava la història de la seva formació i usos al llarg dels anys). Tot seguit vam iniciar l’itinerari per visitar-la, era un autèntic laberint amb nombrosos desnivells, escales i llocs curiosos que ens van portar a descendir 30 metres sota terra (després calia pujar!).  Els nenes i nenes, i també els i les mestres, van demostrar que estaven en plena forma!

Després de la visita vam fer un joc d’exploració de la zona del Parc Natural, vam dinar i tot seguit vam emprendre el camí de tornada cap Albesa.