Ens visita l’Enric Larreula

El dia 5 de maig de 2022 ens va visitar un gran escriptor: L’Enric Larreula, autor amb més de cent llibres publicats, músic, il·lustrador, professor universitari…

Al llarg del trimestre, els alumnes de primària l’escola van treballar i llegir llibres d’aquest autor… En té tants!

La visita d’aquest escriptor va ser una gran experiència per a tots els nens i nenes, ja que l’Enric Larreula es va mostrar molt atent, amable i amb moltes ganes d’explicar-nos coses de la seva llarga vida. Va atendre a tots els alumnes de primària i va contestar moltíssimes preguntes sobre els seus llibres, la feina d’escriptor, les seves vivències; també ens va transmetre el seu amor i respecte cap a la natura, l’entorn i, sobretot, cap als animals.  Estem molt contents que ens hagués pogut visitar!

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotos!