Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

El dia 2 de novembre de 2021 es va iniciar el procés de renovació de la meitat dels membres representants del sector pares. Aquest any toca renovar 2 membres d’aquest sector. Si és del vostre interès, us animem a presentar la vostra candidatura abans del dia 15 de novembre. S’ha de presentar a la direcció del centre. Dir-vos també que el cens electoral estarà exposat al taulell d’anuncis del costat del despatx per si el voleu consultar.

Calendari del procés electoral:

• Inici del procés: a partir del dia 2 de novembre de 2021
  • Constitució de les meses electorals: el 10 de novembre de 2021
  • Votacions: 25 de novembre de 2021.
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: abans del dia 22 de desembre de 2021

VOTACIONS SECTOR PARES/MARES

Dia: 25 de novembre

Hora: 16:30 h

Lloc: Sala de professors

• Recordeu de portar el DNI a l’hora de votar.

Candidats pares i pares:

Ester Parial Clavel