Colònies Finca Prades 21-22

Un any més els alumnes de cicle mitja i cicle superior vam anar de colònies.

Els dies van ser del 16 al 18 de maig de 2022 i el lloc escollit tornava a ser la “Finca Prades”, un lloc fantàstic i amb unes instal·lacions molt preparades (habitacions, pistes esportives…)

Tot va anar molt bé i va fer molt bon temps, fins i tot massa calor. Els alumnes van poder gaudir d’activitats a l’entorn d’un eix temàtic anomenat “Teamlònies”, on els els nens i nenes practicaven activitats on havien d’ajudar-se i cooperar entre ells; també van poder fer una excursió a la natura i van pujar fins al “Pla de Guàrdia”, un mirador privilegiat sobre Prades i les muntanyes que l’envolten.

Anar de colònies sempre és un experiència que els alumnes recorden tota la vida!