Colònies a “La Capella” 22-23

Un any més cicle mitjà i cicle superior hem anat de colònies. Enguany “estrenàvem” casa molt a prop d’un lloc tan emblemàtic com “Poblet”.

La Finca la Capella ens va acollir del 17 al 19 de maig de 2023, és un lloc fantàstic i amb unes instal·lacions molt adequades per a conviure-hi (habitacions, pistes esportives…).

Tot va anar molt bé i va fer bon temps, fins i tot massa fresqueta (només cal veure les fotos de la piscina…). Els alumnes van poder gaudir de les activitats a l’entorn de l’ eix temàtic anomenat “Endinsa’t al bosc de Poblet”, on es practicaven activitats on havien d’ajudar-se i cooperar entre ells, orientar-se; també van poder fer una excursió a la natura i van pujar fins a una Carbonera   enmig de les muntanyes de Prades.

Anar de colònies sempre és un experiència que els alumnes recorden tota la vida! Pensem que s’ho han passat d’allò més bé! Fixeu-vos amb les fotos!