Cicle inicial a Can Gort

El divendres 10 de març de 2023, tot l’alumnat de Cicle Inicial, 1r i 2n, vam fer una sortida a La Pobla de Cérvoles, a l’Escola de camp de “Can Gort”.

Allí vam fer diverses i interessants activitats relacionades amb l’Apicultura i les abelles.

Ens ho vam passar molt bé i vam fer aprenentatges molt interessants sobre aquests curiosos insectes. Especialment, ens vam emocionar quan el Zacaries, el monitor que veureu a les imatges, quan ens va obrir una ARNA i vam veure en directe el comportament de les abelles.

Nosaltres semblàvem astronautes; anàvem molt protegits i no vam tenir por.
A més a més vam poder anar-hi anar tots i totes. Ens van acompanyar la VANESSA, la LUCIA i la MARIA.

Esperem que gaudiu amb les fotos!