Certamen de Lectura en veu alta 22-23

El passat 28 de febrer, dues alumnes de Cicle Mitjà i dues de Cicle Superior, van assistir a Balaguer a la semifinal del XIXè Certamen de Lectura en Veu alta, iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, en representació de l’escola L’Àlber.

Ha estat un procés llarg per arribar aquí i, per tant, felicitem a tot l’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior que han preparat les seves lectures amb molt d’esforç i dedicació. Així mateix, també agraïm a les famílies la seva predisposició i bona voluntat de col·laborar en tot el que hem necessitat.

Com a representants de l’escola L’Àlber de Cicle Mitjà vam tenir l’Aina Sanmartí com a lectora i la Queralt Forcada com a suplent; per part de Cicle Superior, la Maria Primo com a lectora i la Noa Inglés com a suplent. Des d’aquí moltes felicitats a totes! Va ser una experiència molt bonica! Mireu les fotos!