Sortida a l’Arxiu Arqueològic de Lleida

Els alumnes de 4t vam realitzar una sortida a l’Arxiu Arqueòlogic de Lleida on vam fer diferents tallers.
El primer consistia en excavar un sorral i classificar els materials recuperats. En el segon, els nens i nenes vam elaborar un mosaic de forma individual per tal de fer-ne un muntatge entre tots. En el tercer taller vam restaurar formes ceràmiques a partir d’uns fragments donats.
L’activitat ens va agradar molt. Us en deixem una mostra fotogràfica.

1. Ares Vidal Aixalà

Com arqueòloga, em sembla una activitat molt interessant pels alumnes, una altra manera de veure la ciutat i els “tresors” que amaga. Conèixer el nostre passat i el nostre patrimoni històric ens ajuda a estimar més la nostra terra i, per tant, a tenir-ne cura. Molt bona iniciativa!