JA ÉS NADAL AL CICLE SUPERIOR

Acabem un trimestre, diferent i ple d’incerteses. Ens hem retrobat, de nou, tots i totes. Hem pogut compartir, amb alguns i algunes, espai i vivències. Hem tornat la vida a l’escola que tant ens estimem: l’Escola Alba, la nostra. Entrades, sortides, xivarri, pati, jocs, lectura, silenci i … molt amor.

Han estat tres mesos molt intensos, on hem normalitzat rutines impensables: gels hidroalcohòlics, desinfeccions, distàncies … mascaretes, aules canviants… i tot ho hem fet amb il·lusió, entrega i alegria. El fet d’estar plegats i plegades, novament, ha estat el millor!

Des del cicle superior, us agraïm el vostre suport incondicional, famílies, i us deixem un petit recull de fotos i la nadala que hem treballat plegats i plegades: LA HISTÒRIA INTERMINABLE.

En aquest article, podreu gaudir de la Nadala sencera de cada curs.

BONES FESTES I ELS MILLORS DESITJOS PER AL 2021!!!

L’EQUIP DEL CS