TEATRE VIRTUAL CM: “UN NADAL CORONAT”

Com cada any, els nens i nenes de 4t,  hem preparat amb esforç i il·lusió la festa de Nadal a l’Escola Alba.  Aquest curs la vida ha canviat per a tothom però les tradicions no es poden perdre, així que hem preparat una obra de teatre diferent, serà un teatre virtual i tots els nens i nenes de l’escola i també les nostres famílies el podran veure les vegades que vulguin. També és diferent perquè portem mascareta i això de veure als actors i actrius amb mascareta és una mica estrany, però ja sabeu mans, mascareta i distància!

L’obra explica la història d’algunes persones confinades en diferents llocs de la Terra. Tan sí, com no, malgrat la distància celebraran el Nadal…a la seva manera!

Per triar el tema, primer vam fer una pluja d’idees. Després vam elegir dues idees, una que cada classe representaria el Nadal des d’un lloc diferent de nostre planeta, i segona i com no podia ser d’ altra manera, la situació en aquests llocs era de confinament. Finalment per grups vam fer de guionistes i d’actors i actrius, dirigits i dirigides per les nostres professores. També volem agrair la col·laboració i l’ajut dels nostres companys i companyes de 3r.

Esperem que us agradi!  La podeu veure per capítols! Bones festes!

NENES I NENS DE 4T