Comiat dels aprenents de primer de DUAL

El divendres 19 de juny, dia de comiats, van acabar les pràctiques de primer de DUAL la Clàudia, l’Anna, l’Oriol, la Berta, la Gemma i el Roger.

Tots sis han estat uns aprenents fantàstics amb els que s’ha pogut comptar en tot moment i que han arribat al cor tant al personal de l’escola com als nens i nenes amb que han compartit aquest temps, tan presencial com virtual.

Les noves generacions de mestres pugen amb força i encomanen il·lusió!

No els hem pogut acomiadar com haguessim volgut, amb tot l’escalf de l’escola, amb abraçades, amb petons,amb somriures i llàgrimes d’emoció, però desde casa, els nens i nenes de les seves aules els han volgut fer arribar alguna sorpresa.

Moltes gràcies a tots i totes i ja sabeu que teniu les portes de l’Escola Alba obertes sempre!

A continuació trobareu els vídeos que hem fet per cadascun d’ells i elles.