22è REPTE ALUMNAT CICLE INICIAL

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar el darrer repte d’aquest trimestre tan atípic, en el que ens hem hagut de reinventar com a mestres,  sempre pensant en arribar a nens i nenes d’una manera propera i divertida ja que en tot moment aquesta ha estat la nostra prioritat. Cada repte ha tingut al darrera uns objectius de treball que han englobat més d’un àmbit educatiu, amb l’eix central de l’expressió oral.

Us volem agrair la vostra col·laboració i participació. Cada vídeo, cada foto, que hem rebut ens ha permès veure i viure als vostres fills i filles. Hem vist la seva evolució en aquest temps, com s’han fet grans, com han millorat parlant davant la càmera, els hem vist feliços, i això ens ha animat, ens ha animat en moments durs per tots i també a seguir, a seguir treballant en un hàbitat que no és ni serà el natural de les mestres, l’escola.

De nou agrair-vos la vostra paciència i  la vostra tasca.

Equip de Cicle inicial