COLÒNIES AL CdA LES OBAGUES, JUNEDA

El dies 4, 5 i 6 d’octubre els alumnes de 4t vam anar al CdA Les Obagues, a Juneda. Ens vam traslladar en autocar i una vegada allí vam deixar les maletes i vam esmorzar. A continuació, i en grups, vam fer un joc de descoberta, que consistia en localitzar els diferents llocs del camp d’aprenentatge i dir que si feia. Ens van facilitar un plànol.
A la tarda ja vam començar la roda dels tallers i al vespre ens van assignar les habitacions.
La primera nit vam fer sessió de cinema amb el film “Los pitufos y la aldea escondida”. No vam menjar crispetes sinó pinxos de fruita (plàtan i poma) amb una miqueta de xocolata.
La segona nit vam ballar i dansar en la discoteca amb les cançons que havíem escollit entre les dues classes. Cadascú portava un complement divertit: corbates, barrets, ulleres, diademes … Ho vam passar molt bé!
Els altres dos dies vam continuar amb la roda dels tallers: granja, hort, forn i transformació dels aliments.

Vam conèixer un eina digital, el padlet, on anàvem escrivint tot allò que anàvem aprenent. Us deixem l’enllaç a continuació.

A la tornada, i una vegada a l’escola, ens van repartir els panets i figuretes que vam fer al taller de forn i també vam guardar el planter que ara regarem i en tindrem cura fins l’hora de trasplantar-lo al nostre hort.
Han estat un dies de goig i a la vegada d’aprenentatge!!!