JORNADA DE PORTES OBERTES DISSABTE 19 DE FEBRER (MATÍ)

Estimades famílies,

La preinscripció pel curs vinent serà del dilluns 7 al dilluns 21 de març.

Per aquest motiu, volem facilitar-vos tota la informació possible sobre l’Escola Alba a les famílies que esteu interessades en la nostra escola i voleu formar part del nostre projecte educatiu.

La jornada presencial de portes obertes serà el dissabte 19 de febrer al matí.

Per assistir a la jornada de portes obertes caldrà demanar cita prèvia. Per tal d’organitzar-la, necessitem que ompliu el següent QÜESTIONARI (qüestionari tancat). Si per qualsevol motiu no us heu apuntat envieu un correu a escolaalbacorbins@gmail.com

A les famílies que us heu apuntat el divendres 11 de febrer us vam facilitar un nou qüestionari, amb els horaris, que també vau de respondre, escollint el que us anava més bé. Demà dimecres 16 de febrer, us enviarem un correu electrònic amb l’horari adjudicat.

Els Departaments de Salut i Educació han fet públiques les recomanacions a tenir en compte per a les jornades de portes obertes als centres educatius, que es mantenen malgrat la situació epidemiològica actual. Per garantir la màxima protecció, s’estableixen una sèrie de mesures com són, entre d’altres:

• No tenir simptomatologia covid ni ser contacte estrets per poder accedir als centres
  • Fer servir de manera preferent els mitjans telemàtics per a les activitats informatives o fer-les als espais exteriors del centre
  • Fer grups d’un màxim de 10 persones en les visites presencials
  • Mesures d’higiene, distància de seguretat, ventilació, etc.

1. Jordi Ricart

Bona tarda;

Sóc Jordi Ricart i esteria interessat a fer una visita a l’escola. Malauradament el dia 19 no ens va bé venir. Seria possible trobar un altre dia per fer una visita?

Per part nostres qualsevol divendres a la tarda tindrem disponibilitat o si es fa una altre jornada amb dissabte també estarem interessat.

Salutacions

2. Meri Burró

Bona tarda, estem interesats en fer el una visita a l’ Escola. El día de portes obertes no vam poder. Podem dispossar de un altre día per poder fer una visita?
    Esperant resposta.