DIA DE LA PAU

Ahir vam celebrar el dia de la Pau i la no-violència a l’escola.

Cada colla ha realitzat diferents propostes sobre aquest tema.

La colla petita, a partir del conte de “El senyor guerra i la senyora pau”, ha treballat la resolució de conflictes a l’aula des de les emocions. Hem reflexionat sobre el tema i després ho hem plasmat al paper amb un dibuix, i n’hi ha que ho han acompanyat de paraules boniques.

La colla del mig ha treballat com transformar les guerres inspirant-se amb la cançó “Si tingués la màgia d’un mag” de la Damaris Gelabert i en les fotografies denúncia d’injústícia social i guerres del fotògraf UGUR Gallenkus. A partir d’aquí han volgut canviar les coses amb els seus dibuixos perquè no hi hagi més guerres enlloc.

I la colla dels grans han treballat el bombardeig del Liceu Escolar durant la Guerra Civil, perquè tenir memòria ens ajudarà a que la història no es torni a repetir.

Mai més bombes a les escoles.

Per què canviar el món està a les nostres mans. Som el futur.

CLIQUEU SOBRE LA IMATGE