FESTA DE LA TARDOR

Com ja sabeu els nens i nenes de primer han estat els protagonistes de la Festa de la Tardor d’aquest nou curs. Durant la setmana han dissenyat  i repartit el cartells anunciant la festa a totes les classes de l’escola, han assajat danses tradicionals i han preparat la disfressa.

Dijous passat, el dia de la festa, durant el matí els i les nenes de primer van preparar les paperines amb castanyes per a tothom. A la tarda, ja vestits de castanyers i castanyeres han ballat danses i han cantat cançons. Per acabar la festa han repartit les paperines amb les castanyes a tots els nens i nenes i mestres de l’escola.
Tot seguit…mmmm que bones!!

Compartim amb vosaltres una petita mostra.
BONA CASTANYADA!