X Acampada en família

Nova edició de l’acampada familiar pels dies 1 i 2 de juny amb algunes novetats!

ACAMPADA 2024

NOVETATS

• Aquest any, habilitem l’aparcament interior dels autocars perque pugueu venir amb la vostra caravana, furgoneta, camper o similar… (Hi haurà places limitades assignades per ordre d’inscripció).
  • Dissabte obrim l’escola a les 11 del matí ininterrompudament, o sigui, que ja comença la gresca i us podeu quedar també a dinar!!!

El diumenge, l’esmorzar està garantit amb coca i xocolata desfeta.

Horari previst:

• Des de les 11.00 h fins a les 20.00h plantada de tendes.
    *Podeu quedar-vos a dinar, que heu de portar fet des de casa.
  • A les 18.00 h, activitat organitzada per l’AFA pels infants. Durant la resta del dia, poden jugar lliurement pel pati. Poden portar joguines i sobretot, roba de recanvi!!!
  • A les 20.30 h: assemblea general al porxo d’obligada assistència.
  • A les 21h: sopar. Es soparà a la pista de l’escola. Cal que cada família porti els estris necessaris; taula, cadires, el sopar, coberts, plats, gots, tovallons…i la gana!
  • A les 22.00 h a 22.30 h: obrirem la porta d’entrada a l’escola pels que no heu pogut arribar abans.
  • A les 22.30 h: joc de nit per a tothom.
  • A les 00.30 h: fi d’activitats i silenci.
  • A les 6.30 h: per als/les més matiners/es veure despuntar l’alba.
  • A les 09:00 h: esmorzar popular de coca dolça i xocolata desfeta.
  • A les 10.00 h: recollida del campament i neteja dels espais utilitzats.

Altres:

• El cost de l’acampada és d’2€ per participant per poder finançar les diferents despeses.
  • Porteu roba d’abrigar, sacs de dormir, recanvis de roba, màrfega i tot el que comporta una acampada.
  • Agafeu lots/llanternes!
  • Us recomanem jocs de taula com cartes, parxís, dominó…
  • I sobre tot

Recordeu:

• que l’acampada la fem possible perquè tots i totes hi participem. En el formulari veureu que us demanem formar part de la comissió de tasques, on podeu triar en quina aportareu la vostra col·laboració.
  • Per assistir us heu de quedar a dormir, ÉS UNA ACAMPADA!
  • heu de dur el sopar i les vostres taules i cadires de càmping per sopar plegats a la pista de l’escola.
  • No disposarem de servei de barra.

Inscripcions: ACAMPADA FAMILIAR (feu clic) (recordeu de guardar-vos el correu de confirmació).