Viatge a la prehistòria (5è)

El dia 12 de desembre els alumnes de 5è vam anar d’excursió a Sant Llorenç de Montgai. En arribar ens van explicar els diferents tallers sobre la prehistòria. El primer taller consistia en fer d’arqueòlegs. Amb molta paciència anàvem trobant ossos d’animals i restes d’eines. Un cop trobats calia anotar bé el lloc exacte on s’havia trobat. El segon taller consistia en veure una cabana del neolític i observar eines que es feien en aquella època.
Per la tarda vam fer dos tallers més. El primer consistia en tallar sílex i després construir un instrument musical de la prehistòria.
Ens ho vam passar molt bé. Aquí teniu un recull de fotos.
Els alumnes de 5è.