Petits empresaris de ponent (cicle superior)

Aquest trimestre alumnes i professors de cicle superior juntament amb la col·laboració del centre de recursos hem iniciat un nou projecte que consisteix en la creació pas a pas d’una empresa.
Primer els nens i nenes vam fer una pluja d’idees per decidir quin seria el nom, finalment es va triar ALBAROMATICA. El següent pas va ser triar un logo per tal d’indentificar-la.
Tot seguit es van escollir per votació els principals càrrecs: president/a, secretari/a, tresorer/a i els secretaris de marqueting.
Un cop constituit l’equip directiu, tots els nens i nenes ens vam convertir en socis fent una aportació d’un euro i vam rebre el carnet de soci. Finalment van quedar aprovades les actes de constitució i els drets i deures dels socis.
Les mestres creuen que fent aquest projecte aprenem com fer la nostra pròpia empresa i que és una forma diferent d’aprendre i emprendre.

Els alumnes de cicle superior