UN CARNAVAL DE PEL·LÍCULA!

Aquesta passada setmana hem celebrat, un any més, el Carnaval a l’escola. Aquest curs els nens i nenes han vingut disfressats de casa seguint la consigna del Rei Carnestoltes per dijous: “Portar un pentinat ben original, que vagi bé amb la disfressa ideal”. Les disfresses d’aquest Carnaval tenien un tema en comú, el cinema, que com ja llegireu d’aquí a pocs dies, és el tema de la revista de l’escola del mes de febrer “Tot i res”. Totes les disfresses eren recreacions de personatges de diferents pel·lícules d’animació infantil y juvenil.

Per un dia alumnes y professores de l’Escola Alba s’han convertit per unes hores en els personatges de les seves pel·lícules preferides o bé pel·lícules que han descobert amb un treball a l’escola. Durant la jornada de dijous l’escola es va omplir d’herois i heroïnes, prínceps i princeses, joguines, mags i magues, personatges inter galàctics i fins i tot d’adorables animals.

Us deixem una petita mostra d’aquest dia de pel·lícula!