Trobada Musical Familiar (26-03-17)

Benvolgudes famílies,

musicaVolem comunicar-vos que des de “Fem Comunitat de l’Escola Alba” estem preparant un matí festiu de “Tallers Musicals” pel proper diumenge 26 de març.

Serà una jornada plena d’activitats. Farem un munt d’instruments que després farem sonar en un concert improvisat!

A continuació us detallem el programa de festa:

• 10:00h Iniciem la trobada amb un esmorzar de llonganissa a la brasa o bé torrada amb escalivada a 3 euros.
  • 11:00h Fem instruments en família!
  • 13:00h Cloenda de festa musical.

Per poder finançar la despesa dels materials a utilitzar, es cobrarà per assistir 1€ per persona.

Durant tot el matí hi haurà servei de bar.

Volem fer una crida a totes les famílies per demanar-vos la vostra ajuda i participació a l’hora de fer els tallers.

La finalitat d’aquest matí és que tots i totes puguem gaudir de la companyia de les famílies, dels amics i les amigues i sobretot dels nostres fills i filles, per això pensem que, quantes més idees i col·laboradors/es hi hagi, més garanties tindrem que la festa sigui un èxit per a tots plegats!

Cal inscriure la vostra assistència abans del 17-03-17, en aquest formulari: TROBADA FAMILIAR MUSICAL

Us esperem!

Comunitat Educativa Escola Alba