Taller Hort. CdA. 4t.

Al taller de l’hort vam aprendre moltes coses sobre la terra. Dels excrements que es van recollint dels animals en fan adob que serveix després per preparar la terra i que creixin les plantes fortes. També se’n fa adob vegetal de les males herbes i restes vegetals. Vam collir diverses verdures: enciams, tomàquets, carabassons, pebrots…Vegetals que necessitaríem per altres tallers com el de transformació d’aliments. Alguns van fer cavallons per poder plantar, altres van treure les males herbes, altres van sembrar pèsols i espinacs. Aquest pèsols i espinacs s’han portat a l’escola a l’espera que pugui sortir la planta i poder trasplantar-la al nostre hort de l’escola. Ja ho veieu un gran equip d’hortolans! i d’horterlanes!