Primera reunió de la comissió verda

reciclatge-esc-gen

Dimecres dia 11, es va reunir per primer cop la comissió verda, formada pels representants de comissió verda dels professors i dels alumnes de cada classe.
En la reunió, els representants, van posar en comú les conclusions d’un qüestionari que prèviament havien treballat en les classes. Aquest per objectiu reflexionar sobre el reciclatge a les aules, i en general, a l’escola responent a preguntes com ara:

• D’on surten els llapis, paper, la llum, les taules….? Penseu que en fem un bon us? Un cop s’ha fet malbé, què en fem del material?
  • Heu sentit mai els terme les Tres Erres? Què volen dir? Ho fem a les nostres classes? Ho podríem fer millor?
  • Sabeu què és el medi ambient? I la sostenibilitat? Quines mesures es prenen a l’escola? Què podríem millorar?

D’aquest debat en van sortir unes conclusions i unes propostes de millora que esperem posar en pràctica el més aviat possible.

• Tenir a les classes contenidor groc i blau.
  • Nomenar un càrrec de reciclatge dins cada aula, que s’encarregui de buidar aquest contenidors amb el Jordi.
  • Portar carmanyoles o embolcalls reutilitzables, en comptes de paper d’alumini.
  • Proposar als pares i nens de EI4 que portin una tovallola, en comptes de paper.
  • Aprofitar l’aigua. Vigilar que les fonts no es deixin ofertes i en un futur col•locar aixetes que es tanquin automàticament a les fonts.
  • Posar un contenidor orgànic als diferents passadissos de l’escola.
  • Apagar els llums i les pissarres sempre, quan no s’utilitzin.

Vam posar data a la propera reunió pel 13 de gener.