Ens visita un poni i una euga a educació infantil!

Avui a la tarda, 13 de novembre, hem tingut una gran sorpresa! La Mònica, cuinera i companya de l’escola, ens ha portat a l’escola un poni  i l’euga de la seva filla Anna.

L’Anna ens ha ensenyat i explicat un munt de coses:

• les parts del cavall i poni: la crinera, les peülles, el musell, la cua, el llom,…
  • la diferència entre cavall i poni.
  • per a què serveixen les ferradures i que es canvien cada mes.
  • què els cavalls són com un amic, cal escoltar-los i estimar-los.
  • ens ha ensenyat com equipar al cavall per muntar-lo.
  • ens ha explicat com cal vestir el genet en un entrenament o en un concurs.

Després el Josep, també fill de la Mònica, ens ha ensenyat diferents desplaçaments del cavall (pas, trot i galop) i ens ha  fet una demostració de salts. Tots ens hem quedat bocabadats!

Per arrodonir la tarda, hem pogut acariciar i pentinar al Rombito, el poni!

Gràcies Rombito i Atalaia!!!

I especialment volem donar les gràcies a tota la família de la Mònica, per fer-nos viure una tarda màgica i molt especial!!

Aquí podeu veure les fotos. Cliqueu a sobre