PARLEM D’ISABEL ARQUÉ EL DIA DE LA DONA TREBALLADORA

El dia 8 de març vam celebrar el dia internacional de la dona. A la classe vam recordar una gran dona, Isabel Arqué, que va ser una de les fundadores de la nostra escola.
Isabel Arqué va néixer a Barcelona al 1923 i va morir al 2012 amb 89 anys. Va estudiar pedagogia a la Universitat de Barcelona. Va ser una dona valenta, l’escola Alba va ser una de les primeres escoles en ensenyar en català, en una època on la majoria d’escoles ho feia en castellà. També va posar en pràctica noves maneres d’ensenyar els nens i les nenes.

El seu marit va ser Josep Vallverdú un gran escriptor.
Ara els alumnes de 5è estan llegint un dels seus llibres, Rovelló.

La nostra biblioteca es diu Isabel Arqué en homenatge a la seva tasca.

Pol Mullor, Leo Vall, Hugo Vázquez i Blai Panadés (5è)